Planlagte møder og undervisning 2022/23
Lokale 12. it-lokalet på Bispen er booket fra uge 38 til uge 48 i efteråret 2022
Hele 2023 er it-lokalet booket:
mandag og torsdag fra uge 2 til uge 12
tirsdag fra uge 1 til uge 12
Alle datoer kl. 15.00 til 17.00
Møde torsdag den 24. november 2022
Bestyrelsen udarbejder ansøgning til §79 udvalget i Serviceloven
Vejledermøde den 18.januar 2023 kl.10.00
i lokale 15 på Bispen.
Ordinær generalforsamling
afholdes
Torsdag den 8.september 2022 kl.14.00 på Bispen i lokale Månen, Bispebroen 3, Haderslev
Dagsorden ifølge vedtægterne www.pckhaderslev.dk
Pkt. til dagsordenen fremsendes til formanden senest 14 dage før.
Der vil efterfølgende blive dannet hold til den kommende sæson og nye medlemmer har mulighed for at indmelde sig i klubben.
der serveres kaffe/te med brød efter generalforsamlingen
Bestyrelsen
Dagsorden og referat fra Generalforsamlingen 2021
Referat: Else Bittner
Valg af dirigent:
Frits Vognsen
Formandens beretning: godkendt
Kassereren fremlægger revideret regnskab til godkendelse:
godkendt
Fastsættelse af kontingent:
uændret
Valg ifølge klubbens vedtægter:
På valg er Birgith Hansen
modtager genvalg - valgt
På valg er suppleant
forslag - Gunnar Gilberg - valgt
Valg af revisor
forslag - Frits Vognsen - valgt
Valg af revisor suppleant
forslag - Karnelie Asmussen - valgt
Indkomne forslag:
Bestyrelsen foreslår vedtægtsændring:
Kontingent for kursister § 4 fjernes fra vedtægterne. Kontingentet fastsættes herefter på den årlige generalforsamling
vedtaget
Eventuelt: Else orienterede om det nye it-lokale. Det bliver lokale 12 på 1. sal
Generalforsamling
2
021 k. 14.00 på Månen, Bispen, hvor du er velkommen til at deltage og melde dig til kursus. Nærmere i Ugeavisen først i september 2021.
Kontakt gerne Birgith Hansen på mobil 27 588 518
Mail: birgith-hansen@hotmail.com og jeg svarer jer hurtigst muligt.
se mere under nyt fra formanden
****************************************************